İçerik

TikTok’un yeni raporu: Oyun içeriğinde 3 trilyon görüntülenme

TikTok, oyun endüstrisine özel yıllık What’s Next Report serisinin bir uzantısıdır. Oyun Eğilimleri Raporu olduğunu duyurdu. Oyun kültüründeki yeni tüketici davranışlarını derinlemesine inceleyen rapora göre, geçen yıl platformda oyun içerikleri yer aldı. 3 trilyondandaha fazla görüntüleme aldı.

METAP (Orta Doğu, Türkiye, Afrika ve Pakistan) Bölgesi için özel bilgiler ve görüşler içeren rapor; ayrıca markaların toplulukla nasıl etkileşim kuracaklarını anlamalarına ve platformda başarılı oyun içeriği oluşturmalarına yardımcı olmak için oluşturuldu.

 

Türkiye’de kadın futbolcu oranı yüzde 53.

28 milyon Yetişkin oyuncunun rol aldığı Türkiye’deki sonuçlar da oldukça ilgi çekici. Son 12 ayda oyun oynamaya yeni başlayan yüzde 73’ü kadıniçerir

Dijital içerik tüketiminin yüksek olduğu Türkiye’de; sırasıyla oyun incelemeleri ve özetleri, yüzde 71Ve yüzde 68Türkiye’deki TikTok oyuncuları, sosyal medya deneyimleri ve oyun alışkanlıkları ile ilgili tüm tüketici memnuniyet kriterlerinde büyük farklılıklar ile listenin başında yer alıyor:

  • Oyuncuların yüzde 60’ı sosyal medyadaki reklamlardan sonra oyun indiriyor
  • Yüzde 59’u sosyal medyada önerilen oyunlara harcama yapabilir
  • Yüzde 66’sı ayrıca oyun topluluğuyla bağlantı kurmak için sosyal medyayı kullanıyor

 

Sezer Değirmenbaşı, TikTok Orta Doğu, Türkiye, Afrika, Pakistan ve Doğu Avrupa Oyun Sektörü Başkanısöz konusu: “Sırada Ne Var: Oyun Trendleri Raporu ayrıca TikTok’un gerçekten de oyun kültürü ile eğlencenin kesiştiği bir yer haline geldiğini ve hayatın her kesiminden oyunculara topluluklarını bulma, keşfetme, bağlantı kurma ve heyecan verici yeni yollarla yaratma fırsatı sunduğunu gösteriyor. Oyun topluluğumuzun gücünü sergilemekten ve markaların yeni kitlelere ulaşmak için platformumuzda etkileşimden nasıl yararlanabileceğini göstermekten heyecan duyuyoruz.”

METAP Bölgesini kapsayan başlıca sonuçlar şöyle:

  • Her biri 3 kullanıcıdan biriiçerik oluşturucunun paylaştığı içeriği izledikten sonra eser veya marka hakkında daha fazla bilgi aradıklarını söylüyor
  • kullanıcı sayısı yüzde 36içeriği tüketmekten keyif aldıklarında satın alma motivasyonları da artıyor2
  • kullanıcı sayısı yüzde 80Markalar bir meydan okuma veya trend başlattığında veya bir trend veya mem gibi viral olabilecek içerikler yayınladığında mutlu oluyorum.
  • Bir içerik üreticisinin sponsorlu görselini takip eden TikTok kullanıcılarının satın alma motivasyonunda mizahın önemi 1,7 kat daha fazla

 

What’s Next Metodolojisi Hakkında

TikTok For Business, küçük, orta ve büyük TikTok trendlerini ve platformdaki kültür ve yaratıcılık hakkında neler söyleyebileceklerini daha iyi anlamak için çeşitli kaynaklardan kapsamlı bilgiler derler. Bu inceleme, Ekim 2021 ile Ekim 2022 arasında TikTok’ta platform performansını analiz eden birinci taraf bilgilerinin yanı sıra üçüncü taraf araştırmalarını içerir.

Raporda yer alan çeşitli kategoriler aracılığıyla, 2022’de TikTok’ta oyun alanında neler olduğuna dair bir retrospektif ve 2023 için büyüme fırsatlarına dair bir bakış açısı sunuyor.

 

TikTok hakkında

TikTok, dünyanın önde gelen kısa resim uygulamasıdır. İnsanların yaşamlarına ilham verme ve onları zenginleştirme misyonuyla TikTok, dünyadaki herkesin tutkularını paylaşması ve görsellerle yaratıcılıklarını ortaya çıkarması için uygun pozitif bir uygulama deneyimi sunuyor. TikTok’un Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Singapur, Cakarta, Seul ve Tokyo’da küresel ofisleri bulunmaktadır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu